یــــــادگاری

منو اون

آنقدرفاصله های میان ما زیاد است که دیدنت مانند روشن کردن کبریت درباد سخت است.

تـــــــــو یـــــــادگــــار روزهایی هستی که نه فراموش میشوند

و نه تـــــــکرار....



نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت20:10---5 آذر 1392
مرسی عزیزم....


عشق من عاشقم باش
ساعت9:18---5 آذر 1392
اره بخداموفق باشی

محمد ردایی
ساعت20:27---3 آذر 1392
سلام ممنون که به وبم سر زدی
من شما رو لینک کردم مرسی


ستایش
ساعت17:22---3 آذر 1392
خیلی قشنگه موفق باشی ممنون که بهم سرزدی اگه باتبادل لینک موافق بود تو قسمت نظرات بهم بگو ا لینکت کنم عزیزم
پاسخ:خواهش میکنم ممنون عزیزم


محمد
ساعت12:30---3 آذر 1392
سلام
خیلی با متنتون کیف کردم با اجازتون کپیش کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:,ساعت9:16توسط میترا | |