منو اون

آنقدرفاصله های میان ما زیاد است که دیدنت مانند روشن کردن کبریت درباد سخت است.

بعضی چیزها را باید بنویسم ...نه برای اینکه همه بخونن و بگن عالیه....!!!

برای اینکه خفه نشم..... همین..!!!!



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت12:04---25 دی 1392
سلام احساس روز های قشنگم
سلام حس شبهای غریبم
سلام حس زیباو عجیبم
دیگه فراموشت شدم رفتم کنار
من شدم همدم و هم اسمت سیاه
رفتی و خاموش کردی زنگ من
یا که راحت من شدم منفور و پست
هرچه هستی هرکه هستی هرجا که هستی بمان شاد بمان
به وبلاگم بیا و خوشحالم نما


hasan
ساعت21:33---23 دی 1392
سلام بازم اومدم شما هم بازم بیاید راستی این یکی خیلی قشنگ بود موفق باشی

حمیدرضا
ساعت18:22---12 دی 1392
\" هـمـه چـیـز از جـایـی شـروع شـد

کـه گـفـتـی دوســتـم داری!

گــاهـی

بـرای یـک عـمـر بـلاتـکـلـیـفـی

بـهـانـه ای کافـیـسـت ... ! \"







نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 30 آذر 1392برچسب:,ساعت8:32توسط میترا | |